Skrikig bilbebis och dåliga datum

Vi trivs jättebra i Sorunda men eftersom jag lider av tristess grad 10 så vill jag rätt ofta ge mig ut på äventyr. Det brukar fungera jättebra men nu har Linus kommit på att det är jättehemskt att sitta fastspänd i en bilstol och han sitter och fullkomligt gallskriker dom 20 minutrarna det tar att åka till Nynäs. Samma sak på hemvägen såklart. Och jag har försökt med allt känns det som! Med napp, utan napp. Med leksak, utan leksak. Med AC, utan AC. Sjunga, inte sjunga. Musik, inte musik. Köra fort och lite ryckigt, köra finfint. Men han bara skriker och skriker och det är inte lätt att köra bil till dom tonerna så jag tänker inte åka iväg i onödan framöver om man säger så.

Vi var för övrigt på Coop Extra och storhandlade innan vi åkte hem. Dom har fan alltid dåliga datum, jag kollar datum på allt där nuförtiden. Till och med i färsken kan man hitta veckogammalt skit. Idag skulle jag ha GoGreen bönor i tetra som brukar hålla ett par år men jag kollade ändå och dom hade bäst före i mars. Inte OK!

Jaja, ska väl göra nåt åt designen på bloggen om jag kan och tills jag skriver igen - puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0