Söndag

Det har inte hänt så fasligt mycket sen jag sist skrev, men kan ju uppdatera i alla fall :-) Igår var vi hemma och pysslade. Byggde lite på altanen bland annat. Grannen Patrik var över och hjälpte till. Idag har vi varit på Kungsholmen hos Jespers mamma/ Linus farmor och träffat lite släkt och ätit gott! På vägen hem stannade vi till på Plantagen och kollade på utemöbler och fruktträd och sen åkte vi vidare till ICA Maxi och storhandlade. Jesper älskar att storhandla. Inte. Det gör jag! Vi blir nästan alltid lite osams när vi storhandlar. Jag stannar och ska kolla på saker och läsa innehållsförteckningar och kolla priser och Jesper pinnar vidare och sen när jag kollar upp så är han borta. Han står fan aldrig still när vi handlar, han går och går och vill bara UT! Karlar... ;-) Imorgon ska min mamma göra sin efterlängtade GBP operation. Jag är jätteglad för hennes skull och hoppas att det kommer bli bra. Jag är nervös också. Det är ju alltid en risk att opereras men om hon inte får kontroll över sin vikt så innebär ju det en risk det med. Så spännande, vilken resa hon har framför sig! Nej, nu ska jag ta och vara lite social med min familj. Linus är fortfarande vaken, men han bör somna snart. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0