Handlingsförlamad

Ojoj, vad mycket jag har att göra nu i helgen! Så mycket att jag inte vet vart jag ska börja så inget blir gjort, behöver en spark i arslet tror jag! Måste storstäda, tvätta, handla, laga mat för 45 pers och hinna gå på en kräftskiva och ta hand om en bebis däremellan. Det nalkas namngivningsfest för Linus på söndag. Vad ska jag ha på mig? Kommer det bli fint väder? Åh, jag hoppas verkligen allt kommer bli bra! Ska bli så kul att träffa alla som kommer! Mammas operation är nu klar. Allt gick bra förutom att hon fick en inre blödning och ett enormt blåmärke med svullnad på magen med extrem smärta som resultat. Stackars lilla mamsen :( Jag och Linus var där igår och då satt han bredvid henne och började plötsligt stryka varsamt över hennes mage, som att han healade henne. Jättehäftigt tycker jag! Och idag mår hon bättre, vi kan ju låtsas att det är Linus förtjänst. Senaste i utvecklingen hos Linus är att han nu kan sitta själv, men helst på mjukt underlag för om han får syn på nåt spännande så kan han kasta sig ditåt utan att riktigt förstå att det kan sluta med en bula på huvudet. Han säger även mamma och pappa, många kan tycka att det är tidigt för en 6 månaders men han säger det och så är det! Ska försöka ladda upp lite bilder nu, får se om jag lyckas! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0